'Jamela' High-Low Empire Waist Top
'Jamela' High-Low Empire Waist Top
'Jamela' High-Low Empire Waist Top
'Jamela' High-Low Empire Waist Top
'Jamela' High-Low Empire Waist Top
'Jamela' High-Low Empire Waist Top
'Jamela' High-Low Empire Waist Top
'Jamela' High-Low Empire Waist Top
'Jamela' High-Low Empire Waist Top
'Jamela' High-Low Empire Waist Top
'Jamela' High-Low Empire Waist Top
'Jamela' High-Low Empire Waist Top
'Jamela' High-Low Empire Waist Top
'Jamela' High-Low Empire Waist Top
'Jamela' High-Low Empire Waist Top
'Jamela' High-Low Empire Waist Top
'Jamela' High-Low Empire Waist Top
'Jamela' High-Low Empire Waist Top
'Jamela' High-Low Empire Waist Top
'Jamela' High-Low Empire Waist Top

'Jamela' High-Low Empire Waist Top

Regular price $49.00 Save 0%
43 in stock

Our best selling top is back! With over 100 5 star reviews, the Jamela Hi Lo Empire Waist Tee has become a customer's favorite due to its super soft and comfortable t-shirt knit bodice, chic open-back detail, and structured hi-low peplum bottom.

  • Available in black and white
  • 100% cotton
  • Self tie bow
  • Open back detail
  • Model 1 is wearing a small
  • Model 3 is wearing a 2X
  • Runs true to the size chart below
Bra solution: Backless Bras or sticky adhesive bras
Size Guide:
Small | Bust 32" | Waist 26"
Medium | Bust 34" | Waist 28”
Large | Bust 36" | Waist 30"

X-Large | Bust 40" | Waist 32"
2X | Bust 44" | Waist 34"
3X | Bust 46" | Waist 37"

 

Standard Domestic shipping is just $6.99! FREE Domestic shipping for all orders over $150. Overnight and express shipping rates vary and can be selected at checkout. International orders ship with a flat rate of $30. All orders ship within 2-3 business days** and delivered via USPS within 3-5 days after your order has shipped. A tracking number will be emailed once the order has shipped. 

**Pre-orders and made-to-order items are shipped 14 days after your order is placed.

International orders will be delivered within 2-4 weeks

We take great pride in offering pieces you'll love. Our #1 priority is your happiness. Don't love it? Return it. We are unable to offer refunds; however, we'll be happy to  issue you a digital store credit. 
To return your product, please ensure that the garment is unworn, unwashed, tags are still attached, and within the 14 day return period.
Once your return is received, you will be emailed a store credit within 5 business days.

Customer Reviews

Based on 109 reviews Write a review
Customer Reviews
4.9 Based on 109 Reviews
Write a Review Ask a Question
  • Reviews
  • Questions
Thank you for submitting a review!

Your input is very much appreciated. Share it with your friends so they can enjoy it too!

Filter Reviews:
PT
07/14/2020
Patricia T.
United States United States
Wants a full refund

I ordered on July 5th 2020 and haven't received my merchandise. Not pleased at all

07/14/2020
J. Brooks Boutique

Hi Patricia--We are so sorry to see that you have not received your top. We show that you ordered at 7:51 pm on July 5th and we shipped your order at 10:51 am on July 6th (less than 24 hours later). When tracking your order, it looks like your package reached Jackson, MS on the 10th and it's still in transit. While we wish we had control over USPS delivery unfortunately we do not. We are in the middle of a global pandemic. Packages are being delayed for some customers, unfortunately. We've resent your tracking information so that you can continue to track your package (check spam if you did not receive it). If you have any additional concerns, please feel free to reach out to us at support@jbrooksboutique.com or USPS at 1 (800) 275-8777, as they would have the latest status on your package. Thank you for your business! J. Brooks Boutique

MS
07/11/2020
Maria S.
United States United States
Stopping traffic in DC

I love this top!

J. Brooks Boutique 'Jamela' High-Low Empire Waist Top Review
GB
07/07/2020
Gisela B.
United States United States
Great purchase

I so love this blouse, very classy & chick & fast shipping too, kudos to the designer, I will continue shopping with this company A+++++

AN
07/07/2020
Adaku N.
United States United States

I purchased the black 2 months ago and then I recently purchased the white. I love the feel. It has a smooth soft t-shirt feel to it and it was true to size. I also like that the owner is reachable and resolved my issue with the the discount code even though I missed the deadline.

SB
07/06/2020
Siyamthanda B.
Canada Canada
Love it

Wow I absolutely love this top. It's a great quality and very stylish. The shipment took a while to arrive, but I do understand that with covid, shipments are generally taking a while to arrive. I would definitely buy from this company again.